JellyPages.com

Monday, October 25, 2010

aku manusia biasa


seandainye aku buleh
ingin aku petik bintang
agar aku dpt m'p'sembahkan kpd kamu
namun aku manusia biase
y tdk blh melakukan apa y aku mahukan itu....

aku hanye lh manusia biasa
y tdk pernah lps dr khilaf
ku cuba mengubah segale2nye
utk m'jdkan diri ini lebih baik...
&
mgkn aku berkesempatan utk melakukannya...

dan aku juga ingin merase dicintai
lg2 drpd kamu utk aku....

aku hanye ingin kasih syg kepunyaan hati kamu bt diri aku
&
aku ingin disanjung, dipeluk
bt selame2nye dari kamu...

3 comments:

mye said...

nie ayat sendiri kew??hehe
relax r nobody perfect in this world..huhuhu

✿`aBawang Merah`✿ said...

bersyukurlah kerana kita adalah manusia .. ;DD

EyesnowLicious Whitepuff said...

mye : hehe
jelez lh 2..huhu
setiap owg wt kesilapan

sweet sour : huhu
manusia y sgt comel..haha