JellyPages.com

Monday, October 25, 2010

diri y tamak


tbe2 aku t'ingt kt some1
aku teringt time dye sakit
saat 2 mcm2 prsn de
sedih, kecewe n epy
sedih krne dye terlantar
kecewe knp dye xjge diri sndiri
epy krne sntiase berade d cc dye....
n ble dye kembali pulih sprt biase..

kdang2 aty nie lg rele melihat dye sakit
krne aku buleh berade d cc dye
krne aku buleh menjage dye
krne dye sntiase brde d dpn mate ku...

enth lh..
pew y aku pk kn
&
pew y aku mahu kan
aku sndiri pn tidak psty..

tapi..

aku cuma tahu yang aku seorg y.....
aku seorg y tamak utk memiliki kamu
aku seorg y ego utk mendapatkan cinta kamu
aku seorg y kejam supaye dpt memilik aty kamu utk aku
aku seorg y terlalu taksub untuk menjage kamu
dan
aku seory y sntiase akan memastikan kamu bhgie ble b'sme ku

supaye...
kamu menyayangi aku sepenuh aty

supaye...
kamu tidak pernah membenci aku

supaye...
kamu bhgie mengenali aku

supaye...
kamu mengerti apa y aku mahu

supaye...
kamu merase y aku sntiase de utk kamu....

aku sedar..
aku seorg y tamak
tamak utk memiliki diri kamu
agar aku tidak akan kehilangan kamu...

e2 lh cinte..
cinte kdang2 membuatkan kte m'jd kejam
agar kte akan sntiase b'jaye mendptkan kasih syg dr insan y tercinta...

3 comments:

mye said...

wat pening jew fkrkan cinta ni..huhuhu
tp yakinlah Allah tlh menentukan jdoh masing2..hihihi

✿`aBawang Merah`✿ said...

tak usah khuatir jika benar dia sememangnya tertulis untukmu wahai rathul ku .. ;DD

EyesnowLicious Whitepuff said...

mye : btl2..wt pening kn jew...

sweet sour : hehe
biase lh 2..
kdang2 t'lbh ikt prsn plak..hehe