JellyPages.com

Thursday, October 14, 2010

sAaT DetiK bErsAmA-sAmA kAmu

tgk gmbr 2..
comel cgt kn..
ble aku tgk pic nie..
mengingatkan ku segale2 nye ttg kamOOOOO...
d mana mule2 kte dating
sambil memandang air yang mengikut tiupan angin yang sepoi-sepoi
& aku curi2 memandang kamu..
dan aku mahu kamOOOOOOOOO tahu
ttg prsn aku terhadap kamu...
walaupun kte berade d tgh laut sekali pun
aku sntiase ingin berade d sisi kamu
utk mengenali cnte dgn lebih mendalam,
utk aku terus hnyut d alam percintaan,
utk ku terus d buai mimpi2 indah bersama kamu...
aku ingin kamu sentiase menemani aku,
aku ingin kamu memahami diri aku,
aku ingin kamu menyayangi diri ini,
tidak lebih dari e2..
aku berharap supeye kamu dpt memahami isi aty ni
yg aku syg kamOOOOOOOO cmpai kapan pun....


p/s ; jgn pernah melupekan aku...
kerna aku mahu kamu....

No comments: