JellyPages.com

Thursday, October 14, 2010

SIKAP KAMU...


saat aty ini terkunci utk cinta
kamu datang tnpe d pinta
saat aty ini takut utk bercinta lagi
kamu beri harapan pd diri ku
saat aty ini terluke d ats pe y pernah b'laku pd ku
kamu dtg utk mengubati luke ku
walaupun parut dulu masih belum terpadam
kamu berjaya membuat aku terharu
kamuUUUUUUUUUUUU...
kamu tidak pernah letih untuk mengejar cinta dari ku
kamu tidak pernah mengeluh ble ku mengabaikan kamu
kamu tidak pernah ambil aty ble aku marah2 pd diri kamu
dan kamu tidak pernah membenci pada aku walaupun aku pernah menyakiti aty kamu
akuUUUUUUUUU....
aku sentiasa menyakiti aty kamu setiap detik dan saat
aku sentiase buat kamu menangis kerna sikap aku
aku sentiase memarahi kamu walaupun itu bukan salah kamu
dan aku sentiasa menyusahkan kamu bila kamu berada d sisi aku
tapi..
kamUUUUUUUUUUUU...
kamu tetap sabar berada d sisi aku
kamu tetap memberi semangat kepada aku
kamu tetap menemani aku walaupun kamu sudah d marahi oleh aku
kenapa???
kenapa kamu terus berada d sisi aku,
walaupun aku sudah byk menyakiti kamu...
kerna..
kamu pernah berkata pada aku yg kamu hnye syg aku
kamu pernah melafazkan kata cinta dengan tulus & ikhlas kpd aku
kamu pernah mengatakan yg kamu serius dgn aku
kamu juga pernah mengatakan kamu tidak mahu kehilangan aku
kerna...
hanya aku d aty kamu
hanya aku yg kamu syg..
buat kamuUUUUUUUUUUU...
aku bahagia mengenali kamu
kerna kamu telah berjaya mencuri aty aku
cumaaaaaaaaaa.....
aku berharap pd kamu
supaya kamu tidak akan tgglkan aku...
kerna aku takut aku tdk kuat utk menghadapinya lg...
jangan pernah kamu curiga aty ini
kerna hanye d aty ini
cuma ada KAMU.....

p/s : thx 4 everything
& thx krna syg pada aku..

2 comments:

mye said...

ni reka sendiri or copy & paste jew??..
hahaha

EyesnowLicious Whitepuff said...

ne men copy2
ory punye..hehe