JellyPages.com

Saturday, October 23, 2010

wndu y tdk kesampaian


susah nk ungkap perkataan wndu
sejak kau pergi dari aku
susah nk luah prsn syg
sejak kau mula mengabaikan aku..

cinta y terbina
pudar mcm 2 sj

d mane ksh syg y ku pinta
ilang sekelip mata

andai nye tiada jodoh d antare kte
akan ku doakan semoga kau b'bhgia
d samping insan y kau cinta...

d sini aku cuma ingin kau tahu
y aku terlalu merindui mu
sehingge xterkate...

tp aku tahu..

nie smue hnye aku shj y merase...
y aku mencintai & merindui mu setiap mase
cmpai ble2...

walaupun jodoh kte sudah tiada...

bia lh aku simpan prsn wndu ini dlm idp aku
bia lh aku simpan prsn syg ini d dlm aty ku

agar aku tahu

y aku pernah memiliki diri mu sayang...

p/s : i really really miss u,
and i don't know what to do about it....

3 comments:

mye said...

jiwang jgk ko ni!!.hahaha
eik ko tak rindu kat ak kew??
hahhahaha..

Alami said...

rindu kt spa la 2....
gtaw skit...
hehehehehe

EyesnowLicious Whitepuff said...

mye : hehe...ne de jiwang lh..
wndu kt kau lh nie..hehe

alami : wndu diri sndri hehe