JellyPages.com

Friday, November 19, 2010

dEgIL

aduh akit bdn aku dtg blk
menyesal aku langgar pantang larang 2...
aduh xlarat
serius lagi sakit...
help help...
lps nie janji 
xmau dh mkn bnde y d larang kn
jnji cgt2
aku rele xmkn bnde y dh xleh d mkn dh
dr aku terus skit cm nie...
aiya...cakit nye bdn bdn aku nie
serius menyesal gler..
mau putar blk mse...
emm nie lh akibatnye...
degil cgt kn
kn dh kne blsn nye
dh ckp xleh 
mkne nye xleh lh
y g mkn gak 2 wt pew
kn dh skit jd nye
lg teruk dr ary 2 taw...
ambik kau,
mmg merane lps nie taw...
tanggung sndiri!

3 comments:

✿`aBawang Merah`✿ said...

jangan telan racunnn tul .. jangannn

hhahaaaa

mye said...

apa yg ko mkn??
jge r dry bek2..
hehe

EyesnowLicious Whitepuff said...

yana - haha
xtelan lh..mkn jew...HAHA

mye - xskrg nie kne pantang larang kluw nk mkn..
biase lh kluw umo dh makin meningkat..
umo pn dh 91thn knnnnn