JellyPages.com

Sunday, December 19, 2010

denggi...

nyamuk oh nyamuk..
kau nie kecik jew 
tp 
blh mendatangkan 1 kesan y amat3 besar kpd manusie...
cm kau dtgkn 1 hadiah wt abg aku & family aku
dh seminggu brother aku dok hosp gare2 demam denggi y kau hadiahkn..
&
abg aku pn 1..cm mane lh blh kne cm 2 sekali
dh taw xok 2
g lh klinik utk tgk kesihatan
nie x, endah x endah jew 
ble demam kew batuk kew n pew2 lh kn.
tgk cm skrg...nk menyesal pn dh xgune..
ingt penyakit zaman skrg nie leh men2
lg2 denggi..lg lh xleh...
walaupn aku selalu "bergadoh" gn kau
tp serius aku ckp
xde ckit pn prsn benci utk kamu...
makin syg de lh & xpernah ilang prsn syg 2
termasuklh kt adik beradik y len...
ble aku dgr jew kau xchat
hati aku xsng dan sgt xsng...
tiap2 ary dok pk kn kesihatan kamu
tiap2 ary mau ambik taw ttg perkembangan kamu...
&
tiap2 ary aku doa kn kesihatan kamu...
mengalir air mate aku cm air paip
xberdaye aku utk menahannye dari keluar dari kelompok mate aku,
ble aku tahu keadaan kamu cm 2...
&
lg2 bertambah mengalir air mate
ble aku taw kamu de dpt penyakit "hati bengkak"
lg berat aty aku n lg beban pkrn aku ble pk kn kamu..


p/s : aku sbg adik, sentiase mendoakn kesihatan dan kesejahteraan kamu sbg abang aku termasuklh utk semue family kte..

No comments: