JellyPages.com

Wednesday, February 23, 2011

gEnG nAkAL

ha nie lh dak2 umh aku
y gler2 perangai nye...
y pkai bj merah 2 wanie
y pkai tudung ijau 2 pn wanie gak tp aku pggl dye acik
y pkai bj itam 2 c ain....
&
y pkai tudung purple 2 plak c ika..
kami smue 1 kos
same kelz kecuali ika
ika jew kelas lain
tp kami xkisah
asal kn kami bahgie...hehehe

ha aku nk cite sikap sowang2 nie
mule2 aku nk cite pasal ika....
yes ika terpilih...

ika :

mule2 aku knl dye kt kem poly briged
dye tlg aku time aku xnmpk jalan
almaklum lh,
otak dh fenin....
&
nie ciri2 sikap dye y aku leh senarai kn
y len lu pk lh sndiri...

dye seorg y...
- kuat majok
- pat marah 
-kelakar
- ske gelak
- kuat joget
- gler2 mcm aku
- selamber
- comel
- ske membantu
- kuat makan 
-open-minded
-x berkire
-rajin
- kdang2 sensetif (ye kew)
*time gn bf dye jew..hehe
tp gn2 aku dye masam

acik :

acik nie aku knl mase sem 2
tp xrapat pn
last2 sem baru cm mule2 rapat
dye nie mule2 aku tgk cm sombong & pendiam
tp ble dh knl btl2
ha ambik kau...
baru kau tau cpew dye
so len kali jgn pndang owg dr luaran shj ea ratul oiiiiiiiii.....

sikap y dye miliki....
- sensitif
-kuat majok..hehehe
-pandai masak ( kluw xde dye, kebulur aku..)
-kuat tdow
-kuat makan
-jiwang (kalah aku pnye jiwang)
-ske aktiviti lasak
-sabar
-kelakar
-ske ketawe
-"open-minded"
-ehem ehem ehem
-gler2
-selamber
-x berkire
-ske boling
-rajin
-kuat ke****..hehehe

ain :

c ain nie plak aku knl mse sem 1 lg dh
tp juz tegur cm 2 cm 2 jew
tp mse sem due baru cm rapat ckit
sem 4 lg lh rapat
rapat cgt2 taw...
name pn same,
nie dye dok curi name aku nie...HAHAHAHA
tp y pntg x hipokrik
&
aku paling ske ble dye masak bubur..
sedap......

perwatakan pd ain.......
-happpy go lucky
-ske dok ats aku
-ske aktiviti lasak
-seorg p******
-gler2
-penggode
-manje
-berterus trg/jujur
-ske wt2 tdow
-ske mengusik owg
-mandi lame2
-ske pd boling
-"open minded"
-ske curi2 tgk

wanie :

ha nie dh aku cite dh kt aku pnye blog
tp mau cte lg
2 len pnye tajuk
nie len pnye tajuk...
nie aku nk cte dye pnye perangai plak..
perangai dye gn aku byk y bertentang
tp still ok utk berkwn
dye paham aku
aku paham dye...hohoho

telatah wanie.....
-susah nk tdow
-xleh d gnggu time tdow
-ckp lepas & kasar(xkisah...)
-kuat ke****
-sabar
-profesional...(yekew...)
-ske on9
-ske berahsie lh gak
-kuat makan
-x memilih
-x hipokrik
- ehem ehem ehem (m'jd2 sejak sem 4..hehehe)
-ske b'kwn
-pndai mask berbanding aku
-ske lari dr rumah sewe (ujung mggu ilang)
-ske bke blog
-sntiase nmpk totttttttttttt (walaupn tnpe spek mate...)
-cerie
-susah nk menangis
-terus terang
-memahami
-sentiase membantu
-manje,comel & cute..hehe
& mcm2 lh

wah byk 2 aku senaraikn...
lg2 c wanie 2
ish3..
de lg 2
tp xleh nk senaraikn dh
kang panjang2 sgt kang
xde mood plak nk membace kn
so pendek2 sudah
y len2 kowg pk lh sndiri ea

aku epy kwn gn diowg
msing2 jd diri sndiri
xperlu hipokrik
so hope kte akn sntiase cm nie selalu...

3 comments:

mye said...

smoga prsahabatan korang kkl slamanya..
huhu

keyna_helwa said...

atulllll....aku un ada blog gak!
(gaya belagak)...weh follow aku gak ea....heheh
-keyna-

EyesnowLicious Whitepuff said...

mye - AMIN

kina - hahahah
follow blog aku x??
k