JellyPages.com

Sunday, February 13, 2011

LUAHAN HATI

urrmmm...
aku terlalu banyak nak cerita tapi.... sume nya dipendam...
tapi sampai biler...
opppsss... yang penting aku bukan ratul...namaku ain...
zahratul ain ke??? oh tidak ...
tidak sama sekali...
aku pinjam dia punyer...
aku x phm la knape jadi begini...
sume da berubah...
mungkin orang yang knal aku menyatakan aku ni adalah seorang yang :
 - ghadis nakal. . .
 - ceria. . .
 - suka kacau orang. . .
 - suka kn sukan. . .
 - lasak
- gler2. . .. . .

sume yang di atas ni bukan aku yang tulis tapi (zahrat). . . 

urrmmm...sedih la.. kawan wat kawan baik kot dulu cmni..
kot...
perlu ke dia begitu ....
x pe la..
bia je la kan dia..
semoga dia bahagia...
:D






2 comments:

mye said...

amat sdih blew org yg kte hrpkan mbalas sesuatu yg tdk bek kpd kte..
apa pon bkalah pntu hati anda utk mfkan dan mdoakan die krna itu brulah myatakan btapa sucinya hati anda..
huhu

DuNiA said...

sabar je la ..
manusia mmg mcm 2 ..
tmbh2 lagi manisia y xbrhaty .. hehe