JellyPages.com

Monday, March 28, 2011

pesta badminton


gler hebat katun nie men badminton
kalah aku nie ha..hehehhe

emm sbnrnye semenjak smggu, 2 mggu nie
aku dok kemaruk men badminton gn dak umah aku
best gler...
xterkate
tp
ada gak begang time nk men badminton 2...
iye lh kn,
tgh dok sedap2 men badminton
smue kete nk lalu
kluw boleh,
seluruh kete kt pD lh nk lalu kt c2
selalunye,
time xmen badminton
xbyk plak kenderaan nk lalu lalang
tp
ble dh de owg dok men badminton
time 2 lh nk lalu nye...
begang tol lh
tp
sabar sabar
bb 2 bkn jln mak bpk aku
so lantak diowg lh...HAHAHAHA

mule2 kteowg jew y dok men badminton tiap2 ptg d dpn umh
last2 aku tgk makin ramai plak y dok join
so mmg berderet lh kt jalan2 nie ha
tp
best gak lh ble tgk ramai y dok men badminton sekali...
dh jd mcm pesta badminton dh
lg pn,
mule2 kteowg jew
lps 2 bertambah bertambah & terus bertambah....
so kirenye bgus lh aku men badminton kn
bb dr xde owg minat nk bermen badminton
tibe2 plak ramai...

lps nie buleh lh poli pD msok pertandingan badminton
pilih jew y mane terbek...hehehehe

No comments: