JellyPages.com

Tuesday, April 12, 2011

if i can

mampu kah aku???
mule2 pew y aku tgk de lh kamu
tp
kerane T A K U T
aku hnye mampu melihat patung nie...

T A K U T...?
pelik kn,
knp ada satu prsn takut dlm idp aku nie ble berdpn gn kamu
&
aku tdk mampu berkate2
ble kau d cc ku...

namun niat d hati kecil ku ingin melakukn sesuatu 
&
kluw blh,
aku nk tgk kamu tnpe henti2...
kluw blh,
aku ingin mengate kn aku rindu kamu...
kluw blh,
ingin aku genggam tgn mu
&
kluw blh,
x ingin ku melepaskan mu
tp
aku tahu y smue e2 xkn berlaku
krne
aku sedar siapa aku,
krne,
engkau tdk pernah memandang owg sprt ku
krne,
aku bkn y terbek bt mu
krne,
kau tdk pernah utk menyayangi ku...!
&
kerna,
aku tdk setaraf kamu

mgkn gn berdiam diri
adalah terbek buat kte
&
mgkn hnye berkwn,
kte mampu utk terus saling berhubung...

No comments: