JellyPages.com

Thursday, May 5, 2011

M E

ha nie lh aku
xcntk pn kn..?

emm iye, aku xcntk
aku xpndai
aku xperfect cm owg len
dan
aku sedar smue 2

xperlu kau nk menilai diri aku
dan
xperlu terlalu M E M U J I ttg keburukan diri aku
bb aku sedar
aku manusie y xpernah perfect
and
setiap ary wt kesilapan
sme de kesilapan y besar
atau
kesilapan y kecil...

yes, aku jahat
tp
sekurng2nye aku tdk hipokrik sprt kau
come on lh,
xperlu nk berpure
and
xperlu jd owg len
better jd diri sndiri

kluw owg tnye aku pn
aku akn ckp
y aku xbek
and then
pndai2 lh owg 2 menilai aku
sbb aku tahu
siapa aku y sbnrnye
and
aku xpndai utk menilai diri aku sndiri
aku xtahu sme de aku bek atau pn tak
y pntg aku tahu
aku ada lh aku....
then, sekurg2nye aku xkn memburuk2kn kwn aku sndiri
tp
xsprt kau,
begitu mudah kau memperlehkeh kn kwn2 kau
cm 2 kew d pggl kn kwn..???

pew2 pn,
thanx atas pujian y diberi
sekurg2nye aku masih blh memperbaiki kesilapan aku
dan
sekurang2nye aku sedar akn kelemahan diri aku...

No comments: