JellyPages.com

Saturday, July 2, 2011

experience

dlm beberape bln nie
byk gak ar pengalaman keje y aku dpt..

dlu aku selalu ingt owg keje
kt shoping kompleks nie sng jew
tp
ble aku keje kt c2
baru aku tau susah atau senang..
kte tgk jew diowg cm sng jew ble keje kt c2
tp
sbnrnye sgt lh susah
and
terlalu memenatkan
cmpaikan xde mse nk kuo tmpt len..

lps 2 aku ingtkn keje cuci pinggan mangkuk kt kdai 2 pn keje y sng
tp
ble aku sndiri y jd tukang cuci pinggan mangkuk
baru aku tau
bertape penat dan letih nye
xde langsong mse nk berehat tau..
gler letih
lps 2 cmpai kecut2 jari jemari ku...kih3

then, keje sbagai angkt barang
kte smue tau keje 2 susah
tp
aku still nk cube gak wt keje 2
pergh mmg lh mencabar..
berat gler 2 ble angkat barang besar2
cm nk patah pinggang aku d bt nye..
ha baru kau tau tinggi kew rendah nye langgit 2..

so skrg nie aku still nk cr pengalaman keje
kluw blh aku nk merase setiap pengalaman keje
y de kt malaysia nie...kih3

sbb tiap kali keje y berbeze2
psty pengalaman nye pn berbeze2
and
cabaran nye pn berbeze2...

so dkt c2 baru aku tau
setakat mane kemampuan y aku de
and
setakat mane kegigihan y aku perolehi... 

No comments: