JellyPages.com

Wednesday, August 17, 2011

jgn lupa namaku

walau aku tdk bersamamu
jgn engkau lupakan diriku
walau aku tiada d sisi mu
jgn engkau lupakan namaku

kerana
aku mengingatimu
kerana
aku mencintaimu

andai aku
bisa bertemumu
dgn senyuman aku tadah syukurku
andai aku bisa menyentuhmu
air mata pasty deras gugur

kerana
aku merinduimu
kerana aku sntiasa
mencintai mu sepenuh hatiku...

walau kamu jauh
di mata mu
jgn aku hilang dlm kalbu
saat kamu samar mengingati
jgn aku terus kau lupakan

kerana aku sntiasa mengingati mu
kerana aku
sntiasa menyayangi mu oh kekasih hati

andai aku bisa memelukmu
pasrah aku tabah diujimu
andai aku bisa dicintai
dgn rela menyerahkan hati

kerana
aku merinduimu
kerana aku sentiasa menyintaimu

2 comments:

DuNiA said...

sejak bila kau jiwang ne ?
hehe :))

EyesnowLicious Whitepuff said...

hahaha...mane de aku jiwang..cit tak de insuran pew mulut 2.. ;)