JellyPages.com

Friday, August 5, 2011

ramadhan without you,opah

selamat menyambut bulan ramadhan
dan
semoga bln nie akn lebih diberkati oleh-Nya..

tahun nie tahun y sukar utk aku kate kn
dan
puase kali nie tak seindah puase2 y lalu
especially bile opah dh pergi tgglkan kami smue

aku ingt kn aku akan dpt sambut hari raya
dan bln puase nie sme2 gn opah
tp smue 2 tk sprt y d rancang...

so tahun nie ramai y pergi tnpe d duge
and aku akn sntiase sedekah kan Al-Fatihah...

kpd y len2 plak,
aku ingin mengucapkan selamat berpuase..
semoge puase kali ini akan lebih diberkati
dan lebih bermakna kpd korg smue :)

so moge2 kowg puase penuh lh ea
jgn ske2 nk tggl kn pose plak
kecuali lh kluw de sbb2 tertentu...
especially women lh kn,
kluw lelaki 2..aku tk tau lh nk ckp pew
nk ckp kn setan y hasut pd bln pose nie,
xde lh plak setan kn..
so lu pk lh sndiri :)

No comments: