JellyPages.com

Monday, July 1, 2013

J O B

Job Job Job . . .
Terlalu mendalam istilah Job buat aku
Mgkn sbb pengalaman mengajar aku erti kehidupan d bidang kerjaya
Tp itu tk mampu mematahkan semangat aku utk terus mencari kerjaya....

Tak tahu lah, kali ke berape aku kerja
tapi yang pasti aku akan cuba y terbekkkk
utk diri aku dan keluarga aku...

Orang selalu cakap...
" Mak dan Ayah mana yang nk tgk anak menghadapi kesusahan"
dan bila ku pk kan blk , memg betul....
Setiap paretns pasty nk kan y terbekkk buat anak2 mereka


So macam e2 jugak lah aku...cuma aku sbg anak 
Yang sentiasa cuba membalas jasa mereka terhadap aku
Kerna aku pn nk bagi kebahgian kepada kedua2 ibu bapa aku
Cuma aku masih tk berkemampuan...

Aku teringin buat macam2 benda buat mereka 
tp tk psty bila impian itu akan tercapai

Aku percaya dan yakin , bukan aku sorg sahaja impikan smue kebahgian e2
psty de rakan2 y lain pn mempunyai impian y same 
cuma mgkn cara sahaja y berbeza...

Kini dan selama2nya aku sentiasa berdoa kepada-Nya
Agar aku dapat memberikan kebahgian buat kedua2 ibu bapa ku sampai bila2

#Aku sentiasa menanti impian akan menjadi kenyataan :)

No comments: