JellyPages.com

Saturday, January 8, 2011

ingt lh aku

sewaktu kau melangkah 
meninggalkan diriku
sebaknya rasa di dlm dadaku
menahan titis air mata

inginku b'pesan 
kpd mu kekasih
sekirenye kau merindui ku
kau hbungi lh ku d sini

jike de kesilapan ku
maafkan lh diriku syg...
&
izinkan ku b'tnye
mengape kau berubah aty

seandainye aku melakukan kesilapan
b'terus terang lh pd ku
agar aku dpt membetulkan keadaan
&
walaupun aty ku kau lukai
aku masih menyayangi dirimu
krne sehingga ary nie
cintaku masih untk mu

syg...
dimana kau berada,
ingt lh aku....
&
jgn lh kau lupakan aku
walau sesaat d dlm idp mu

aku hnye lh seorg insan y terluka
utk menangih kasih dari kamu
&
aku hnye lh seorg insan y terluke
hnye krne ingin kn kamu..

oh..tamak nye daku
krne mengejar cnte y bukan milik ku..

seandainye kau merindui ku
hbungi lh aku syg
agar aku tahu
aku msh pntg wt diri mu....

No comments: