JellyPages.com

Tuesday, January 3, 2012

happy new year


wah dh masuk hari ke 3 baru nk ucp epy new year kt kowg
tp ada aku kisah hari ke berape pn
jnji aku wish dr tak wish langsung....

ckp jew ttg epy new year
of course lh masing2 de pasang azam, matlamat masing2 right..
so pew azam dan matlamat kowg masa thn baru ni???
emm walau pew2 pn azam dan matlamat kowg, 
aku akan doa kan yg terbaik buat kowg
dan semoge pew y kowg impikan akan tercapai...

errr...aku nie sibuk dok tnye azam dan matlamat kowg
tp aku tk bg tau pew azam dan matlamat aku...
so aku azam dan matlamat aku tahun nie
adalah......jeng jeng jeng..(*biarlah rahsia..hehehe)

btw, nk cite byk pn tak gune,
wt loteh mulut pn...
so epy new year 4 all my friend's,
hope tahun nie impian N azam kowg tercapai lh ea
dan
semoge tahun ini akan lebih di berkati olehNya...

Aminn..!

No comments: