JellyPages.com

Thursday, March 24, 2011

aktiviti sampingan d kala cuti...

aduiiii...podih mate den nie mak oi
belun2 datang menyerang..heheheh =)
nie lh aktiviti sampingan aku ble time cuti
ceh ceh ceh...
pd hal baru bpew kali jew wt bende cm nie
almaklum lh..
tbe2 terase sprt mau kembali kew zaman kanak2...hehehe

ha nie lh care2 nk ilang kn tension2 y ada
so aku pn wt lh gler2 berseme kwn serumh aku..(ika..).
time nie kte owg tggl 3 owg jew
y len smue blk
kcuali kteowg 3 owg
tp
y dok gler nye aku gn ika jew..
acik dok membute dlm umh

so kami pn pew lg 
layan lh pew y ptt...HAHAHAH
lg pn...time nie...
msing2 de prob y mlz nk d pk kn
lg lg aku nie ha...
y terlalu byk sgt prob
cmpai y mane 1 aku nk settel kn dlu pn aku xtau..hehee

so dgn hati y terbuke,
minda y sihat,
kami pn mencari mencari & mencari 
jln y terbek...
last2 kteowg dpt idea nk men belun

lame pnye lame kteowg men
tbe2 ada 1 prsn aku menghasut minda
&
prsn aku berkate :-

aku terase ingin jd seperti belon
y terbang diawangan
tnpe sebarang halangan 
&
tnpe sebarang ketakutan....

pic kami bersme :-

nie lh ika
y sme gler2 men belun gn aku...
belun oh belun
bawah lh sekali mslh aku bersme dikau..
wahai c belun,
sengguhnye aku memerlukn ketenangan diri..!!
wah byk nye belun..
sy mau, sy mau...

2 comments:

eiykha said...

maw maen lagi tak...????
jum kite maen lagi...

EyesnowLicious Whitepuff said...

nk nk nk
jom lh
aku on jew..heheh