JellyPages.com

Saturday, July 2, 2011

motor ku, nyawa ku

ha nie lh motor aku
gmbr nie aku tngkp be4 aku g dftr kt jpj..
aku g daftar sndiri jew moto nie
nk harap kn owg kedai 2
berjanggut lh aku kn
so aku pn g lh daftar kn motor nie sndiri
and
dpt lh pengalaman baru mse g pjbt jpj..

time nk beli motor nie sgt sgt lh susah wt aku
tp
hendak seribu daye
xnk seribu dalih..
so aku tetap akn berusehe
walau sesukar mane sekali pn utk dpt kn motor nie..

mule2 aku nk beli motor LC
tp
ramai sgt y menentang aku habis habisan
so utk jge aty smue pihak
aku pn pilih motor nie...
and
motor nie aku byr pn pakai wet hasil usehe aku sndiri
so ini lh jantung ku
ini lh nyawe ku..kih3

smart x motor aku..?
smart kew xsmart kew,
y pntg aku ske
dan
hasil dr titik peluh aku sndiri.. :)

1 comment:

eiykha said...

ni moto lc kew bukan..??aq konpius..