JellyPages.com

Sunday, December 19, 2010

brother

abg oh abg...
aku akui y kte xpernah serasi
y kte xpernah sependapat
tp kluw kau xok
aku akn rase lg xok..
bergadoh lh cm mane pn
prsn syg aku terhadap kamu sbg seowg abg
xpernah ilang walaupun ckit
mmg kadang2 aty panas ble bertekak gn kamu
tp
 xterlintas pn utk membenci
xterlintas pn utk menyakiti hati masing2..
so nk wt cm mane
dh due2 keras kepale ble berjumpe
2 y cm anjing gn kucing...HAHA
cm pernah aku kate kn "family e2 y utame"
bb 2 aku asyik dok pk kn ttg kamu...
serius aku xleh focus dlm kelas
pkran asyik dok melayang kew kamu jew
aiyo...pening pale nie
pilu aty aku nie..
sedih y xterkate...
aku hope kamu tabah menghadapi dugaan y telah Tuhan berikan kpd kamu
&
aku hope kamu akan sentiasa kuat dlm pew jue dugaan y dtg sekali pn
anggaplah ini ujian y telah Tuhan berikan kpd kamu
utk kamu berpk pew y kamu xpernah pk kn selame nie
&
maybe de hikmah di sebalik y berlaku...
aku sbg adik, sntiasa mendoakan y terbek wt kamu
&
sntiasa akan menyokong kamu kluw e2 y terbek bt diri kamu..

No comments: