JellyPages.com

Tuesday, December 7, 2010

money


duit duit duit
mane2 tmpt jew
msty nk gune kn duit
cm skrg nie...
smuenye nk gune kn duit
xde duit, xdpt lh...
lg2 nk mkn
lg lh m'gunekn duit...
dok kt cni
duit 2 mengalir cm air paip
laju jew dye mengalir
aleh2 tgk poket dh kosong...HAHA
&
e2 y terjd kt aku skrg nie...
dok utang keliling pinggang...
keje nye pinjam duit owg jew..
aduh....pening pale otak aku nie
y bank nie pn satu
wt keje lembap gler
kalah siput y dok berjalan 2...
dye ingt aku dok cnie nk makan bayar pkai daun...
nk bayar utk bljr pkai kain kapan...
boduh....
xreti nk wt keje gn cpt
menyusahkan aku jew
y kad bank ni pn 1
asyik nk wt perangai jew
asyik nk bg aku marah2 jew
aduh...tension aku kluw terus cm nie
&
tambah plak gn berokband aku 2
aleh2 dpt surat amaran mengatekan aku xbyr...
pergh..pnye lh begang aku d wt nye
time nie lh smue nk timbul
lps 2 pasal wit plak 2....
mmg tmbh serabut otak aku
time xde wit lh 
smue nye nk gune wit...
fade up tol aku d wt nye...
kluw xgune duit xblh kew?

1 comment:

✿`aBawang Merah`✿ said...

jom buat bisnesss . menjana pendapatan untukk menyara kehidupann yang gemilangg !!

niage jadah hape .. hhahaaa .