JellyPages.com

Saturday, November 6, 2010

my heart...


nie lh de bongsu aku..
comel kn kan kan
cm aku tp comel lg aku
bkn nk memuji
tp dh memang kenyataan y aku nie comel..HAHA
dik oh dik
idp aku xkn cerie tnpe kau
walaupn kdang2 geram gn sikap kau
tp
kluw xde kau dlm idp aku
msty aku terase sunyi..
cm2 care kau wt supaye akak men gn kau
demi kerne syg y xterkate
pnt cm ne pn...
akak akan teman
kecuali ary nie...hehe
maafkn akak ea
akak xlarat lh
len kali akak teman cm biase k...
&
kpd adk aku y lg sowg 2 pn
selalu menceriekn aku
time de mslh
ble tgk diowg
aty ase tenang
walaupun selalu bertekak
juz malu nk ckp
kt kowg
y akak terlalu syg kowg...
&
akan syg kowg cmpai ble2...

p/s : syg jannah cmpai ble2
termasuk lh dini..muah muah

2 comments:

mye said...

spe ag yg kte da dlm dunia ini klau bukan mreka..
huhuhuhu

EyesnowLicious Whitepuff said...

haha
btl lh
pencerie idp 2...