JellyPages.com

Sunday, November 7, 2010

spidermen...

tbe2 jew terase nk jd cm labah2
maybe bb aku tgk ciri labah2 kot
bb 2 aku nk jd cm labah2
mse g air terjun td
aku tgk byk labah2 dok wt sarang kt pokok kew batu
labah2 berkerje sme nk ciapkn sarang diowg
walaupun diowg terpkse tempuh air y deras
tp diowg still leh wt sarang
labah2 kecik jew
tp leh jew redah air
nie kn lagi aku nie...
aku nk jd cm labah2,
bb labah2 penyabar
sabar dlm menyiapkan sarang
aku nk jd cm labah2,
bb labah2 berani ambik risiko
labah2 berani wt sarang d antere pokok gn batu
walaupun air or angin akan musnah kn sarang diowg
tp still wt sarang kt c2..
aku nk jd sprt labah2,
bb labah2 xpernah tkt
kluw owg nk bunuh labah2
labah2 xlari....


p/s : no komen...

2 comments:

mye said...

stiap mkluk ALLAH tlah mnciptanya dgn smpurna..
huhuhu

EyesnowLicious Whitepuff said...

hehe...
btl 2 mye..
kte kne bersyukur gn pew y kte miliki...