JellyPages.com

Thursday, November 11, 2010

sedarkah kamu...

aku bnci gn diri aku
krne aku terlalu syg kn kamu
krne aku terlalu mencintai kamu
krne aku tdk snggup kehilangan kamu
krne aku tdk dpt melupekan kamu
&
krne aku t'lalu b'harap pd kamu

knpe knpe knpe??
knpe begi2 mudah kau lupe pd aku,
knpe begi2 mudah kau dpt mencari peganti aku,
knpe begi2 mudah kau tgglkn aku
&
knpe begi2 mudah kau ungkapkan "c dye pntg wt kamu"

tdk kah kau tahu
bhwe e2 akn melukekan aty aku
bhwe e2 akn menjatuhkan aku
bhwe e2 akn membwt kn aku menangis
&
bhwe e2 akn mengecewekan aku

d mane g nye jnji2 manis mu
d mane g nye kasih syg kamu
d mane g nye kesetiaan kamu
d mane g nye kejujuran kamu
&
d mane g nye aty kamu utk aku...

begitu mudah kau ungkap selamat tggl 
begitu mudah kau mengatekn kau sudh kembali kpd dye
begitu mudah kau meminta maaf
begitu mudah kau melangkah pergi tggl kn aku
&
begitu mudah kau mengecewekn aku

lupekh kamu d saat kamu memerlukn teman,
lupekh kamu d saat kamu memerlukn dorongan,
lupekh kamu d saat kamu dlm kesakitan,
lupekh kamu d saat kamu d dlm kesedihan,
lupekh kamu d saat kamu memerlukn penawar
&
lupekh kamu d saat e2 aku lh owg y sntiase d cc kamu

knp kamu msty memilih dye?
sdgkn dye xpernah berade d cc kamu
d saat kamu memerlukn seowg teman...

lupekah kamu pew kate2 dye pd kamu,
lupekah kamu hinaan y d lontarkn kpd kamu,
lupekah kamu luke y tlh dye tgglkn utk kamu,
&
lupekah kamu d saat dye tgglkn kamu...


p/s : tdk aku duge smue nie t'jd
aku cube jd y t'bek
tp syg...aku tetap bkn d aty kamu...

3 comments:

mye said...

relax r prjalanan msh pnjang..
huhuhu

✿`aBawang Merah`✿ said...

cinta tak semestinya MEMILIKI ...

EyesnowLicious Whitepuff said...

mye - haha
mmg pnjg pn..
n xtaw cmpai kapan akn bertemu y sesuai..hehe

yana - haha
btl2
n cinta selalu menyakit kn aty..haha